pühapäev, 16. oktoober 2016

Päev loomaaias

Käisin üle pika aja siis loomaaias ja ausalt ma pole käinud seal pea 7 aastad. Ilm oli väga ilus ja soe ja mõnus pühapäevane jalutuskäik loomaaias.Võtsin  õe ühe lapse ka kaasa ja tema sõbrannad ka. Nägin palju huvitavaid loomi. Loomaaias võid  kõndida päev otsa ringi eriti ,kui pole seal ammu käinud ja seal on palju muutunud. Kahjuks on see väga vana postitus, kuskil septembri alguses sai käitud siis. Enam nagu ei olegi aega arvutis enam istuda ja blogi kirjutada aga ma vähemalt üritan. Ei mäletagi enam mis me tegime kõike seal
aga eks pildid näitavad juba ise.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...