neljapäev, 28. aprill 2016

Vundamenti soojustus ja maja fasaadi soojustamine

Hei pole siia päris tükk aega enam midagi postitanud,sest tõesti ei ole aega olnud. Kuna õues oli ka vahepeal ilusad ilmad siis sai  tehtud väheke aias tööd. Loomulikult on mul selle üle hea meel ,et maja soojustamine käib juba vaikselt ning seda me ka tegime terve pühapäev. Me küll nüüd ei soojustanud  tervet maja korraga aga teeme seda tasapisi. Alustasime siis loomulikult maja vundamenti soojustamisega,sest seda polnud eelmised maja omanikud teinud ja eks neil ei olnudki sellist võimalust. Tegelikult oli pühapäeval ikka päris palju tegemist eriti aias oli vaja ära riisuda lehed ja igasugused puu oksad. Majast rääkides siis raha neelab see kõvasti aga korda vaja saada sest talvel läheb meil sitaks ikka puid,et meil soe oleks. Meil on siin selline kattel kuhu lähevad kuskil 50- cm puud.
Kõigepealt me kaevasime  vundamenti ääre lahti üldse, et saaks ilusti ära soojustada.Selleks panime sinna  stüroplasti vundamenti äärte ning peale läks mingi must asi ,mis muidu käib katustele ning ,mida siis kuumutasime ennem ning siis kleepisime sinna peale. Mis ma ikka räägin siin  kuidas tehti  seda on piltide pealt näha.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...