pühapäev, 17. aprill 2016

Haige

No nii nüüd jõudis ka minuni lõpuks ka haigus külla. Ärkasin siis täna hommikul üles  ja tundsin et mul on imelik olla. Mõtlesin siis ,et küll see üle läheb üle aga siis tuli juba peavalu ning ma otsustasin ennast kraadida. Tehtud ja ongi minu palavik olemas lausa 37,2.  Loomulikult ma sain külma kui me käisime mehega külas tuttaval ja ma istusin seal terrassi  peal ja õues oli veel nii külm tuul ka.
Loomulikult lubas mees kohe teha mulle kuuma piima meega. Nii hoolitsev temast:D
Kavatsen saada ruttu terveks, sest mulle ei meeldi olla haige ja samas kellele see meeldib. MA lausa tunnen kuidas mu kehatemperatuur tõuseb järjest.
Nagu ikka öeldakse kevad ilmad ongi nii petlikud,et pange ikka soojalt riidesse kui õues on tuuline ja halb ilm. Mina näed ei kuulanud ja tulemus käes. Aga nüüd ruttu ennast ravima.
Terri

Richard



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...