esmaspäev, 1. mai 2023

Maamess2023

 Hei nv sai koos elukaaslasega käia Tartus Maamessil. Pole muidugi ükski aasta seal käinud. Läksime siis hommikul vara rongiga Tartu ja jõudsime , pool-10 kohale näituse tänavale,et osta siis pilet. Masinaid ja tehnikad oli seal väga palju. Muidugi mina sellest tehnikast nii väga palju ei tea ,aga see eest mees teeb,kuna töötab ju põllumajanduses.Hommiku poole oli rahvast vähem aga mida lõuna poole  kell läks seda rohkem ja rohkem inimesi tuli.Vaatamist oli seal palju .Lõuna paiku läks siis kõht tühjaks ja ostisme sealt prae. Kanaśaślõkki võtsime algul aga õhtu poole võtsime grillvorsti. Muidugi järjekorrad olid pikad aga ootamine oli seda väärt. Ega eriti me sealt midagi ei ostnud kui siis  sinki ja mees tahtis ,Saaremaa koduõlut.  Panen siia ka mõned pildid siis teile vaatamiseks. Väga tore ja mõnus päev oli üle pika aja,kus ma sain mehega kuskil käia,tal ju nüüd pikad tööpäevad põllumajanduses.










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...