kolmapÀev, 1. veebruar 2023

Meil sai 1a😀

Tere pole jĂ”udnud siia jĂ€lle pĂ€ris tĂŒkk aega. Olen mĂ”elnud ,et kirjutan aga siis lihtsalt kas oled vĂ€sinud peale tööd vĂ”i ei viitsi. Aeg lĂ€heb ikka pĂ€ris kiiresti nagu ma olen aru saanud. Alles oli see hetk ,kus ma lĂ€ksin enda eksmehega lahku . NĂŒĂŒd on sellest tĂŒkk aega ja mul on uus mees kellega sai meil  1aasta. Ta on vĂ€ga tore mees ja imeline ja ma olen vĂ€ga Ă”nnelik temaga. Ta tahtis mind juba ammu tegelikult aga kuna ma olin teisega suhtes siis ma tĂ”rjusid teda,kuigi kui olla aus meeldis ta mulle juba siis. Siiamaani oleme me saanud vĂ€ga hĂ€sti lĂ€bi ja pole mingeid vĂ€ga suuri tĂŒlisid olnud. Ma loodan et ma olen leidnud endale selle Ă”ige inimese enda ellu.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei kĂ€isin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi kĂ€inud. LĂ€ksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...