kolmapäev, 1. juuni 2016

Hellad velled- Robi pubis

Pole jälle päris pikalt saanud kirjutada oma blogi, sest ausalt vahepeal pole midagi juhtunud mu elus. Tulin siis vahepeal ülepika aja jälle eesti ja seekord siis enda venna juurde.
Kuna ma pole ammu enam kuskil käinud siis toimus mu venna kodukülas pidu, kus siis esinesid meie eesti tundut bänd nimega Hellad Velled. Pidu toimus siis 27.05 ja algas siis kell 21.00. Loomulikult läksime meie koos vennaga sinna juba varem kohale. Kui rahvast hakkas ikka järjest ja järjest enam juurde tulema. Kuna ma ise võõras kohas siis ei teadnud ma sealt kedagi . Bänd pidi hakkama esinema kell21.00 aga hakkas hiljem,sest rahvast ei olnud veel piisavalt. Kui Hellad Velled hakkasid oma esinemisega pihta siis ei jäänudki muud üle kui tantsima ja pidu võis alata. Minu arvates on see väga hea eesti bänd ja kuna ma pole ammu enam peol käind, oli see pidu lausa supper. Pidu kestis hommikuni ja tantsida sai täie rinna eest. Jalad siiamaani annavad tunda:).
ÄITAH SUUREPÄRASE PEO EEST!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...