kolmapäev, 30. märts 2016

Külapeal aitamas

Läksin pühapäeval lõuna  ajal kuskil minema kodust koos mehega,et minna appi ühele tuttavale. No kuigi meil  endal ka kodus nüüd kevadisel ajal palju teha tööd õues. Õnneks meile tuldi  autoga järgi,sest endal mu mehel juhilubasid ei ole ja minul ka mitte. Ilmad on päris normaalsed olnud siin Soomes väljaarvatud siis tuul mis mulle ei meeldi. Kahe päevaga on meil kõvasti lumi ära sulanud ,mõned kohad on jäänud veel. Aitasime siis vana maja küljest  laudu maha võtta ,sest see maja läheb lammutamisele. Mina siis kiskusin naelu laudate  küljest ära. Nüüd on käed natukene valusad ja selg ka kange.
 Loomulikult jäi mu mees ka haigeks,sest perenaine ise oli seal haige ja eks need kevadised ilmad ongi sellised muutlikud . Ma ise loodan ,et ma ei jää haigeks. Ka endal on kodus tegelikult väga palju teha ja toimetamist,et lausa ei teagi kust otsast alustada.
Mina ja mu mees keda natuke näha:)
Mida teie teete kevadistel aegadel omas kodus ja on teil ka palju toimetamist?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...