esmaspäev, 5. oktoober 2015

Millist trenni teha kodus

Kuna mulle on alati meeldinud sporti teha siis hetkel olen ma jäänud sellega unarusse. Kunagi nooremas heas sai käitud jooksmas ja isegi džuudo trennis käisin, aga see oli nii ammu. Kuna ma jätsin nüüd nädal aega tagasi suitsetamise maha, siis mõtlesin  kasutada seda aega,et teeks trenni.Minul ei ole nüüd  sellist põhimõtet, et  kaalust alla vaid tahan lihtsalt teha trenni. Teised blogijad teevad siin selle Erik Orgu kava järgi siin toitumist ja trenni. Minul pole vaja kaalust alla saada ,kuna mu kehakaal on täitsa normis. Kuna mul on selline väike trenni batuut siis mõtlesin et ma prooviks sellega veidi trenni teha. Jõusaalis  meeldiks ka  õudsalt käia aga siin soomes ma üksinda ei tahaks käia ja pole siin tuttavaid. Siis ma mõtlesin ,et kodus saab ka täitsa vabalt teha. Leidsin  siis mõned videot mille järgi saaks proovida kodus.Panen siis siia teile ,et näeksite ka  millest jutt.


Mida arvate kas selliste videotega on mõistlik kodus trenni teha?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...