reede, 20. detsember 2019

Mustamäe elamus spa

Käisin siis üle pika pika aja koos mehega spaas🤗.Tegelt kui aus olla pole me saanudki  koos olla peale seda, kui mul mehel läks  firma pankrotti. Õnneks oli mul siis spa kinkekaart , mis  kingiti jõuludeks eelmine aasta aga kasutasin alles nüüd, kuna viimane tähtaeg oleks olnud 18.12.Kõik oli supper ja ilus ning inimesi oli ka palju. Mõnus ja hubane koht oli minu arust.Sain käia kõikides saunades läbi. Mõned saunad mulle ei meeldinud aga kõige parem oli soolasaun, mis tegi mu keha pehmeks ja üleüldse oli mõnus. Ujusime mehega võidu aga noh,kes võitis kui loomulikult tema😀. Väga hea oli ja kindlasti lähen sinna tagasi.
Kus spaas teie tavaliselt käite?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...