pühapäev, 30. aprill 2017

Musiga 9 kuud koos-tähistasime

Mina ja mu kõige kallim
Aeg lendab ikka nii kiirelt ,et ma ei oska seda ette kujutadagi. Alles oli see aeg, kus me kohtusime ja hakkasime tutvust tegema.  Samas ei ole see 9 kuud mingi eriline pikk aeg,aga minu jaoks on ,sest temaga olen ma 9 kuud ennast hästi tundnud. Juba enne me plaanisime mehega koos ,et teeme koogi meie tähtpäeva puhuks. Kook sai  väga maitsev ja isegi külalised käisid meil sõid ja kiitsid.Kuigi me oleme alles vähe aega koos  olnud siis ,on minul just selline tunne,et selle mehega tahan ma luua perekonda. Ta on nii mõistev ja hooliv ja romantiline😊. Ma loodan, et meil tuleb koos veedetud aeg  palju. Ta on parim mis on juhtunud minu elus.
Koogipõhi



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...