neljapäev, 31. detsember 2015

Minu selle aasta jõulud 2015

Minu selle aasta jõulud olid väga vaiksed ja mul ei olnud ka mingisugust jõulu meeleolu kuna lund ju pole. Istusime vaikselt laua taga ja sõime. Samas mulle kunagi ei meeldinud üldse jõulud ja nende pidamine. Võibolla sellepärast , et oleks tahtnud enda pere ringis pidada neid. Lapsena ma unistasin sellest väga palju. Võibolla mul kunagi õnnestub veeta jõule natuke teistmoodi ja mu unistus täitub ükskord.See aasta me isegi ei teinud piparkooke.Kui saime söödud siis hakkasime kingitusi jagama.

Pirnikujuline liköör ja rahkassa kommitega

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Hauka laat 2023

 Hei käisin siis see nv , mis oli laadal. Laat toimus siis Antslas. Ma polnud seal kunagi käinud. Läksime siis neljakesi,mina mu mees ja 2 s...